Fontos információk

Fontos információk a kialakult járványügyi helyzettel kapcsolatban


A koronavírus járvány jelenlegi fejleményei alapján az alábbi döntéseket hoztuk – itt szeretnénk tájékoztatni Önöket az ügyfélszolgálatra és a belső szervezetre vonatkozó jelenlegi intézkedésekről.

Reméljük, hogy a helyzet hamarosan javul, és bízunk benne, hogy Önökkel együtt tudjuk kezelni a következő hetek kihívásait.

Elérhetőségeink:

Munkatársaink jelenleg home officeból látják el feladataikat, a személyes ügyféltalálkozókat elhalasztjuk. Telefonszámainkon, email címeinken továbbra is elérhetőek vagyunk, a munkamenetünk folyamatos. Az áruátvételt (pl. visszaküldött áru) az irodaházunk portaszolgálata látja el.

Megrendelési és szállítási információk:

Jelenlegi állás szerint az ellátási láncok működnek és bizonyos termékek kivételével* az általunk forgalmazott termékek továbbra is a szokásos módon elérhetőek, megvásárolhatóak. A termékek elérhetőségét a béta verzióban működő webshopunkban már tudják ellenőrizni.

A szállításokat lehetőség szerint a beszállítótól a vevőig egy lépésben oldjuk meg, hogy minél kevesebb érintkezés történjen az áruval és Önök minél előbb megkapják.

*a kereslet az utóbbi időben jelentős mértékben megnőtt a száj- és arcvédő maszkok, fertőtlenítéshez használt és egyéb védelmi célt szolgáló termékek esetében. Ezen termékek jelenleg egyáltalán nem elérhetőek sem nálunk, sem a partnereink raktárában és a jelen helyzetben a gyártók nem tudnak információt adni az ellátás helyreállásának időpontjáról.

Frissítve:

2020. augusztus 17.
Gáspár Tamás
ügyvezető